ALOV

Rap - altı üstü bu işə girəni çıxmaq bilmirmi?!
Rap - əvvəl tüstü indimi çoxalıb sayı bu bilinmirmi?!
25 ilimin 13 ilini çıx say,
Tanımayana olsun bir pay.
"Respect"i verməsəndə, hələdə beynində "repeat"də bu fayl.
Alov və "label" five forty five pro (5.45)
Alırsan "drive" bro, burda yoxdu "fake" bro.
Crazies Union qısası C.U.
Əsgərlər boldu bizdə, düşmənlərə "fuck you"!
Manata "kaktus" "Мы в репе как туз"
"Rapin EP ALOV" girənə girdi toppuz.
İşlək rejimdə bizim mexanizim rap ritmik,
Rəqs et çək, "beat"i tətikdə güllələrdi çox ritmik.
Bu bir tapıntı,olmuyub, almayıb pafısı
Qapısı, bacası açıq gələnə yoxdur
QISASI!
Sən hələdə hesab edirsən özünü "true"
Amma heç də bir şey deyilsən, işin əsası bu!

XBS

2013 am not doin old am doin newest
Everybody shoutin madafucken X is coolest
I don`t like it but you know i still do this
Fucking groopies like hoochies to the fullest
Every fucken kids try to fool me
It`s dangerous son is am still tha same loony
So don`t try to do me `
I am shining even when it`s gloomy
Oh stop this shit i don`t wonna do this
I wonna leave fucken rap but they wonna see me back
They call me nigga just because my fucken skin is black
I am da only king but never brag smokin shit drinkin rac
Rollin in da cadillac X is the maniac
X is the maniac, X is the maniac.

HUGO (Nəqarət)

Pənc nöqtə cahar pənc, pənc nöqtə cahar pənc,
Pənc nöqtə cahar pənc, pənc nöqtə cahar pənc,


SPX
Salam mən sevgi pul və xoşbəxtlik
Niyəsə hər versem verir çoxuna bədbəxtlik
Mən təklik içində birliyəm
Mən dəli, xəstə, vəhşi!
Tanısın bilməyən
Tək hücüm və qələbəyəm 3 tuzam mən
Sətirlərim sehirləyir sehrbazam mən
Dərdlərin altına girirəm, üstündən çıxıram
Siqareti çək ciyərinə, hər şeirimdə tüstündən çıxıram
Ay batırsa gün çıxır, milər batanda mən çıxıram
Lampada cin, tracklərdən mən çıxıram
Hər trackdə olmasamda, CU və 5.45 darağından çıxıram mən

SÜLEYMAN ŞAHİN
Bak gözlere manyak gibiyiz
Yüzler soluk aptal deli gibi,
Egolarına ve komplexlerine bi son ver, kendini benden geri al.
İstifade istinaden istiare üstü kaldı söz iade,
Bu memlekette rapçiler sorunlu seri piyade!
Bu rapte gerçeğiz hiç olmadığı kadar,
Bu rapte herşeyiz herkezin bilinçaltı hasta gerçeğiz. Yok!
Birden bire dilden dile rap
Dünden güne hergünü bilerek
Disslike ve de diss yağar istanbul bakü dünya dinler severek
Kulaklarında zor bu kurak beynin anlamaz
Kana bularsa elini kalem kağıtı saklamaz
Bu parça son değil zor, kulaklarında biz
İştahlı rap bedbah haliniz, hali hazır hip-hop kapiş.

HUGO (Nəqarət)

Pənc nöqtə cahar pənc, pənc nöqtə cahar pənc,
Pənc nöqtə cahar pənc, pənc nöqtə cahar pənc,

DƏLİ YAZAR

Mon rap est en francais et qui joue le role de patron
C.U. bir qvardiyadı mən ise bir napoleon
J ai cree un union pas important ton opinion
Hər versimdə təmiz qələbə, hər versem`də var ipon
Tu decone et ton deconrie est une grande depression
Sən dedin bacarmır dəli məndə deyirəm kəs diyan
Je te propose impatientement une grande la question
Kimdi indi yaxşı oğlan, sən yoxsa tükəzban?
Je te nique ta fesse je ne dis pas peace il faut ouvrire une parantese
Hip-hop, t-shirt başında kepka, letka letka şalvar trapez
Crazies union traduction fou cinq quarante cinq production
Sən unut səhnələri, məncə sənə çox yaraşacaq ancaq pavyon.

RƏSSAM

Rəssam düz hədəfə
Bakı boğulur ciyərimdə
20`lik yaşın dəyərində
Mən bakının sükutu, deyinində.
Beynimə, mənim beynimdə
Geyimimə mənim geyimimdə
Hirsimə, mənim hirsimdə
Deyil heçnə mənim vecimə.
Bax-tax qulağa "to"
Məsələn və həyatım bu
Əməyə və şöhrətə tfu
Arxamdakı ordunu duy:
C.U. fərqli beyin
İyirmi bir əsrin deyimi
Burax, vaxt, sayıma bax
Rapini burax sən qarnına bax.
Coin ,voyn eto point
C.U. tata point
Ritm krana qoy,
Çıx yuxarı plakat soy.
Doy, qoy qız kənara
Az  söy, sən kənarda
Biz lost, most wanted drive
C.U deyil back street boys.

GRAF

Sozlərim dərbədər edə bilər
Həftədə bir dəfə edə bilər ay
C.U. 5.45 qorx bizdən,
Ey nigga, biz gəldik geri-geri say
Adın çıxınca can çıxsın, hirslən hirs vursun boş başına
Fake verse`lərnən gündəmə gəl, sonrada gəl səndə yax göt başına
Hörmət var hörməti qoyanlara,
İçi göynədi hörmət soğanlara
Bizdən səs, gizlən gəz,
Bizdən dərs, sizdən bəs?!
Beatdə də, sözdə də güclüdü C.U, 5.45 bir quyu təmiz suyu
zlərimiz nəşədi sanki, Kim dinləyir, duyur, uyur.