Alov (chorus) (2)
Nəfəsin kəsilənəcən sən də bu repi
Səbəbi bizə bəlli olmasa da sev bu repi
Mən indi demirəm ki, səndə də alınmır, belə də ki,
Verməsən də mənə respect-i veciməki


Rəssam
Dəli beyin
Mənə də dəli deyin
Deyin, deyin
Mənə də dəli deyin
Bu qədər yazdın mənə bəsdi deyin
Boş başlara görə mənim kəsmir səsim
Beynimi yeyin
Cümləni seçin
Düz deyə bilənə “X” vurun, keçin
Söz dedim biçin
Məqsədi seçin
Ritmim sümüyə düşür məni sevin
Qanmı-mannı söz,mannı doyun
Qanlı oyun qanı vəhşi soyuq
Mənim əsil səsim
Əsir Bakı
Back-dəki səsdəki
Məndəki əsəbdi
Bu rap nədir ki, bəyəndiz?
Mən nə dedim ki, dingildədiz?
Nəyə mən gərək
Gərək nəyə mən sərt?
İçimdə qumbara kimə dang, kimə bang

Spx
Yenə də mən
Çək, içinə çək
Siqareti at, mənim dərdimi çək
Mənə bax, məni duy
Məni dinlə və uy
5.45 və C.U (Crazies Union)
Partlıyırsan hə?!
Bu rapi demək çətin deyil amma mənə
Səsim incə, amma yoğun sözüm girir sənə
Sözlərim ta qədimdən deşir keçir
Qurcalasan gedib çıxar Uzun Həsənə
Gələnə, keçənə
Hərəyə bir diss, sənə nə?
İşi-gücü atıb bizi izləyirsiz
Orda-burda pisliyirsiz
Sözü atdım ortaya
Götürmə yenə!
Hərkəsdə qüsur ola bilər, razıyam amma,
Ay zalım, repin ortasına qusursan amma,
Hansı lətifədən çıxmısan dəqiq bilmirəm,
Repə lap Mamed kimi sıçramısan amma

UnDeaD
Növbədə mənəm, track davam edir hələm
Yetişmir ağacda qafiyə dərəm
Olmasın bədən, məndə güclüdü qələm
Azrapdə azından çoxuna bələdəm
Amma yenə də hərdən
Şalvar aşağı beldən
Belə bir tək qalmamışam ki, səs də çıxa tək əldən
Belə də bilməsən də, dinməsəndə, pisləsən də çox
Yenə də dinləsən də kəlimələrimi çeynəsən də pox
Yox, sox kağızı cibinə,
Otur sözümü dinlə,
Arı da arada sancır iynə
Atır-batır dibdə dibinə
Kələ-kötürdü yolda
Onda gələ-götürdü yaxşı kol
Götürsən də, geri götürdü sənin kimilər orda bol

Alov (chorus) (2)
Nəfəsin kəsilənəcən sən də bu repi
Səbəbi bizə bəlli olmasa da sev bu repi
Mən indi demirəm ki, səndə də alınmır, belə də ki,
Verməsən də mənə respect-i vecimeki

Graf
Rep quyudur, dolduran da biz
Rep durudur, donduran da biz
Kim qurudu? Partladan da biz
Rep oyundur, oynayan da biz
Qur repeat-də, bu beat-də C.U (Crazies Union)
Siz də qoşulun başınızla bi-bing-bing
Kim itirib ki, kim axtarıb tapa
Birdən söz atarıq, track-i aç bax haaa
Harda beat var güclü söz də biz
Harda biz var, sülənən arxa siz
C.U (Crazies Union) bərk gedir? Yavaşlayan siz
Hara gedir bu dünyanın axırı???

Dəli Yazar 
J`ecris motherfucker lit-lit-lit-lit ta ta poste
Pour la sante ta mere, tu dois dire la poste
Le bosse ce qui n`existe pas la`azrap ou un kod
Deja c`est-t-a c`est pas par hasard tu est urod
Nə qədəğ pağtdadan?
Nə qədəğ pağtiləğ?
Dağıdığ sətğimi
İndi bax fəğağiləğ
Nə qədəğ maviləğ, indi Azğep dağdadığ
İndi kimlər in da fuck-da, kimlər infaktdadır
Fərqli ritmə uyğun indi cümlələr də fərqlidir
İndi bu yeni style və Dəli bu gün fərqlidir
İndi nələr dəbdədir?
Mən dəyişdim tərlədim
Fəxr edin ki, bizləsiz
Və bizləsizsə fəxr edin

Hugo 
Belimizə qüvvət, dalqabağ-dalqabağ
Acılı olan mövzulara bal qataq
Beldən aşağı almanın iki üzü
Yetişənə lazım olmadı kal tapaq
Kar tapaq bizi eşidib başını yelləsin
Repimizə qulaq asıb replay-i əlləsin
Kəlləsi dağılar bizə söz atanın
Atasını tanımıyıb sözü sözə qatanın
Aptekdən sənə qaaaaaaaaaaaaaaaaaaan çoxaldan şokolad alaq
Ağzıva salaq!
Oyna, biz qıraqda əl çalaq....

Alov (chorus) (2)
Nəfəsin kəsilənəcən sən də bu repi
Səbəbi bizə bəlli olmasa da sev bu repi
Mən indi demirəm ki, səndə də alınmır, belə də ki,
Verməsən də mənə respect-ivecimeki

Dəli Yazarın verse-ünün AzTV tərcüməsi:
J`ecris motherfucker lit-lit-lit-lit ta ta poste – Anan pozğun qadındır, indi oxu poçtuvu
Pour la sante ta mere, tu dois dire la toste – İndi anavın sağlığına qaldirmalısan tostuvu
Le bosse ce qui n`existe pas a l`azrap ou un kod – Azrepdə yoxdur boss nə də xüsusi bir kod
Deja c`est-t-a c`est pas par hasard tu est urod – Bu qədər kifayətdir, təsadüfən adın qalmayıb axmaq