Nəqarət:

Özümüzdən güc olaq, güc alaq!
Özümüzdən güc olaq biz.

                        Verse: 1

Əllərindən tutmuşam qorxma uç...
Mənlə səmaya, lap fəzayacan uç...
Ulduza gedərik, itərik, bu gecəni...
Hər gecə o gecədi sanki beynimə çatmır məhz o ətrin...
Sənlə qərb şərabıdı nədi  görən içkiliyəm?
Sözlərim, çatdıra bilməz kainata bütün silsiləni.
Hər şeyi qoy bir kənara, sevgidən alovlanağ biz.
Sənlə özümüzdən danışaq, bir -birimizdən güc alaq biz.
Qəlbimin atomu, mənfiyə müsbətsən...
Birləşək biz!
Yüklənək biz!
Partlayış törədək!
Günlər tez keçir, ömür uzun.
Bir ömür az gülüm, səninlə sonsuz
İstəyirəm.
Biz sənlə sonsuz güc olaq!

                       Nəqarət:

Özümüzdən güc olaq, güc alaq!
Özümüzdən güc olaq biz.

                       Verse: 2

Dünyan kürəyimə söykənsin.
Mənim gəmilərim küləyə yelkənsiz
Gələrəm, keçərəm, qıraram, səddləri.
Götürüb qaçırıb öpərəm dizlərin.
İnanıram, eyni sürətdəsən.
Məni tərəfə, qapının çölündəsən.
Məni gözləyib, gözləyib əminsən ki,
Harda olsam, mən səninləyəm!
Gücümüzə güc qatır sevgimiz,
Güc qatır hədəflər.
Birlikdə hər şey məğrur və möhkəm.
Birlikdə hər şey, asand gələr.
Sən ovucum, mən yumruğun özü.
Sən evin içi, mən evin özü.
Sən dostum həmdə,
Ruhumun gücü,
Ruhumun özü,
Güc alıram mən!

Səndən güc alıram mən
Sənlə güclənirəm mən

                      Nəqarət:

Özümüzdən güc olaq, güc alaq!
Özümüzdən güc olaq biz.