Hugo
Bax 5.45, C.U birlik,
Tax beyninə,sən bunu belə bil.
Yax ora-bura, biz səni sildik
Qalx ayağa, biz dura bildik
Part – mart, partdadırıq biz
Tak – mak,fırlatmırıq biz
Addım –addım atdıq üstünüzdən, amma nədənsə olduq sizsiz,
Sloooow tərzim,amma məcbur edirsiz sürət deməyə,
Bloooow sərt deydi sizə dilim gəlmir ki, şüur et deməyə,
Woooow keçmişi danma.
Dediz siz,amma zirvədə sayma, noooo
5.45 C.U növbədə Alov’du, sən amma donma

Alov
Şimponzeyə bənzər, mənə mənzərə
Lağ eləmə mənə,yenə canında məngənə
Əl - ələ,verə - verə, bilə - bilə nə olsada.
Əlinədə, üzünədə, gözünədə dolsada
Bolsa da çabalama, commentlərdə balalama.
Çəkilirmi tarmamı, 5.45 darağamı?
Səbəb oluruqmu, daimamı marağamı?
Tanıyır – tanıyır,əsas yoxdur ki, dayağa.
Çək, yenədə tək,
Təkərə düş və fırlan bərk!
Edirəm ərk, ol dirək, satma, satanı edirik tərk
Nə qədər şəər, nə qədər şərt
Nə qədər, şərti şumda kəs
Ver ki, səs sən tələs
Nəfəsinin getməsin əbəs.

Deli Yazar
Mənim ordum,dəli ordum,
Dəli ordumda mən dəli oldum
Baxdım güzgüye atdım üstüvə sonra saraldım yenə soldum(2)

Qalxdım zirvəyə baxdın ardıma
Qaldırım səni atdın ardına
Saldın yadınamı
Tanımadın adamını
Düşmən düşdün dosta da yada da mı?
Rap budu bunu top kimi sənə vursam dalında duranlar əjdahadırmı
Rap budu verselərə canımımı qoysam Azrap king man bombaladımı
C.U bombaladımmı,5.45də duy adımı
Bərk say addımlarımı
Taktika taktadı yırğaladımmı
Belədəki gəlmir beynimə girmir
Arxada söyür də üz-üzədə dinmir
Deyəndə,dinəndə dilində
Pələng ilində hərəkəti uyğun gəlmir

Spx
Rap budu sən bunu dinləmə girməz beyninə.
Əqidənə tərs gələr incələr
Rapi dincələ-dincələ.
Dişə-diş
Gözə-göz,qana-qan,can-caaan.
Dəlilik məndədi Hitler belə pox yeyir yanımda.
Rap mənim dilimin çirkidi
Tökə-tökə gedirəm
yığa-yığa gəlin dalımca.
Qədrimi biləcəksiz siz ancaq mən gora gedəndəəə.
İndiki respectiniz sizin ancaq sabunsuz girənlərə.
Sətrimi qaraladım,ürəyini yaraladım.
Qələmimi itilədim,bəbəyinə itələdim.
Silkələdim bədənini hiss elədim.
Azrapin tələbini təşkil edirsə bu.
Rapima dilini uzadanın dilini.
içinə soxdum,özü də bildi!

Deli Yazar
Mənim ordum,dəli ordum,
Dəli ordumda mən dəli oldum
Baxdım güzgüye atdım üstüvə,sonra saraldım yene soldum(3)

Ressam
Beyinә qoxu,qulağa qorxu tracklər soxulur,audio narko
Əzәl әgәr,gәzir әmәl
Gizlәnmәyә yoxsa tәrәf bizә tәrәf axır şәhәr
Düz dә,sәf dә bizim tәrәf.
Adım imzadı mәnim,
Gözümә bir baxın mәnim,
Alovuma tәrs gәl-gәlә bilsәn hәr sözümә dә әsin mәnim.
Az rap әsir,gedir
Keçәnә bizә tәrәfә beyinә qida kimiyәm demişdim-deyirәm,
Bu da bizim endefia

Graf
Sən gəl bir bax,məni gör,məni bil
Hər dəfə ağladın amma tökmədi dil
Yozma məni gör,ora bura baxma
Pozma onu gör sifətivə yaxma
Dindim qara gördüm səni sildim
Söndün səni gördüm pesi bildim.
Yox budur axmaq,ona buna baxmaq,
Ora bura qaçmaq,deşiy axtarmaq,
Onu bunu dartmaq söhbətə qatmaq,
Hər dara düşəndə dostuvu satmaq,
5.45 C.U əlləri qaldır,səhnəni yandır,sözümüzü də çatdır
Olmasa düz söz,onu bunu qandır
Sözüvüz yalandı bəs bu nə qandi
Tökdük bildik,sildik son anda etiraf etdik,birdən dindik
Bitdik kök üstə,girdik meydana
Səsimiz qalxsın Azərbaycana
Demədim meyxana məskən çayxana
Söhbeti fırlada-fırlada sal yada
Ona buna qalmadım satmadım baxmadım
Sənin kimi yüzünü mən qanıvıza boyamadım
Doyamadım qan içdim seçdim,ilişdim
Birdən birə bu söhbətə girişdim.